Jaha.

Nu lämnar jag Umeå för att fira jul och nyår hemma i Ljuvliga Jämtland.
Lär inte ha tillgång till internet och andra moderniteter hemmavid är jag rädd, så ni får hålla andan i väntan på nästa skrivelse. Återkommer hit upp någon gång i början av januari...

Nu ska jag äta hemlagad leverpastej, dricka julmust, koka knäck och lyssna till Jussi Björlings O Helga Natt som alltid spelas kring tolvslaget på P4.

Så jag ber att få önska min läsare en God Jul och ett Gott Nytt År!

På återhörande!

Jag avslutar med en julig bild från Tvistevägen!


Ännu en soppåse åt kråkorna! De behöver inte svälta i jul iaf..

(Kanske blir en skrivelse under lovet om mot förhudan något intressant skulle inträffa och jag får tillgång till internet och en dator)

//Jonas

Kommentarer
Postat av: millgard

http://www.youtube.com/watch?v=ofKk_Etapq4



Där är den! God jul!

2010-12-23 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0