Kontaktannons.

Inspirerad av en tråd på robsoft, för att det är en vecka kvar till Alla Helvetens Dag och för att någon smart läkare fortfarande inte kommit på en kemisk kastrering som fungerar för oss karlar så knåpade jag ihop en liten kontaktannons. Det är helt upp till mina tre läsare att avgöra vad man väljer att tro och inte tro på i nedanstående skrivelse...



Jonas heter jag. Jag är en 29-årig velpotta som istället för att ha ett bra jobb, vettigt boende, familj och tjänstebil, sitter ensam i en studentlägenhet marginellt större än en fågelholk. Detta på grund av den enkla anledningen jag inte varit såpass välutvecklad i hjärnkontoret så jag tagit tag i mitt liv tidigare. Bättre sent än aldrig heter det visst, vet ej om jag håller med fullt ut, men visst, jag hoppas att det i slutändan blir bra även för mig.
Jag tycker en sak är roligt och det är att jaga älg. Allt annat är bara olika zoner av grått, men visst kan man klämma in ett skratt ibland då molnen skingras för ett ögonlock.
Om jag ska beskriva mig själv är det lättaste sättet att göra det genom Di Fyra F:en: fet, ful, fattig och flintskallig. Jag försöker dock förbättra min ack så olyckliga lott genom att träna frekvent, vaxa ryggen och lämna in resultatet till en toupéverkstad och andra små finesser som man fått lära sig den hårda vägen. Jag hoppas och tror att jag besitter ett litet uns humor och självdistans, eller ja, naturligtvis gör jag det, annars hade man varit hädangången för länge sedan med denna lott.
Jag är i total avsaknad av alla de egenskaper som det täcka könet oftast letar efter hos en partner: charm, intelligens, sex appeal, intressant och spännande personlighet, utstrålning, manlighet och självförtroende.

Då andra människor beskriver mig gör man det på samma sätt som man beskriver en utvecklingsstörd hantverkare eller en värdelös älghund: jamen han e ju i alla fall snäll.... Ja, det är jag faktiskt. Jag är snäll. För snäll för mig eget bästa skulle jag nog vilja säga. Detta tycks dock vara en oerhört dålig egenskap att besitta då man oftast blir utnyttjad och bespottad. Men ja, jag är snäll och jag tänker inte ändra mig på den punkten. Det är roligt att göra andra människor glada genom att vara behjälplig med de oerhört få kunskaper min person besitter eller bara finnas till då De som mest behöver det.

Den ideala daten för mig vore i skog och mark med hunden på ute på sök. Då tror jag "du" skulle få den bästa bilden av mig. Då kan jag slappna av och vara mig själv. På etablissemang i bebyggda trakter känner jag mig obekväm och illa till mods. Jag skulle laga till någon enkel men god måltid över öppen eld och vi skulle kunna lära känna varandra genom lågornas sken över en kopp java ur sotpannan. Om "du", mot förhudan, efter att ha lärt känna mig skulle vilja ta vår "relation" till nästa nivå, som innefattar kroppslig kontakt, får "du" stå för alla dessa initiativ då jag själv är i total avsaknad att få någon som helst relation längre än till det ack så förhatliga kompisstadiet. De gummerade penisöverdrag jag i några svaga ögonblick av hopp har köpt in får slängas på grund av utgånget datum, alternativt användas för lyxonani, varpå själva aktens genomförande fallit i glömska och tarvar viss övning för att nå upp till fornstora dagars kapacitet. Det årliga sympatiknullet från välmenande människor är uppskattat men tyvärr ej tillräckligt vad gäller att upprätthålla kompetens i denna ädla och trevliga konst.

Nåväl. Om "du" finner ovanstående lilla presentation lockande så är "du" välkommen att höra av dig via mail eller i inläggets kommentarsfunktion mellan 31:a januari och 21:a augusti (älgjaktens slut och det datum man får släppa hunden). Jag håller dock inte andan i väntan på svar även om det vore välkommet med en kvinna vid min sida!

Väl mött och god natt.

Kommentarer
Postat av: Erik

ja va fan... jag har väl fått sämre erbjudanden än så :) kramas efteråt?

2010-02-08 @ 07:17:16
Postat av: Harvner

I brist på bröd äter man limpa....Naturligtvis kan vi kramas.

2010-02-08 @ 16:30:20
URL: http://harvner.blogg.se/
Postat av: 27

Onödigt dissande av Dig själv. Enl min, i f s upptagna men vackra o omdömesgilla dotter, så skulle den ngt blyge ächjägarn från Fåker vara ett gott parti för de flesta fruntimber.

De fyra F:en kan ju också betyda: Full strev i hue, Fala trivlen, Flitig o Full i fan

Din beskrivning av samkvämet i skogen fick me o hicka te ja förutom viljan till att nå en högre o mer kroppslig nivå verkade det som en beskrivning av 27 o hunnkärn fikandes o grillandes på Kar Eriks veijn.

2010-02-09 @ 09:43:37
Postat av: Anonym

Men hallå du har då humor iallafall, det var rolig läsning. Lycka till!

2010-02-10 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0