Bita huvudet av skam...

Jaha. Så nu var det dags. Dags att bita huvudet av skam och skapa mitt alldeles egna lilla meningslösa krypin här i världens största porrtidning, även kallat "internet".  Jag har under årens lopp upplevt en önskan att jag ska skriva mer och att jag på något vis skall publicera det hela, detta torde vara ett sätt så gott som något...

 

Vad kommer då denna blogg handla om? Ja ni... Den kommer handla om allt mellan "hemmel å jool", mestadels saker jag irriterar mig på för det är roligast att skriva om sådant... Men ni lär även få en liten inblick i mitt högst intressanta liv och leverne... Ni kommer få få följa med till skog och mark, ni kommer få uppleva motgångar och framgångar. Förhoppningsvis kan jag även bjuda på ett och annat smil under vår gemensamma golgatavandring mot pensionen...

Vi får ta det lite pö om pö. Det blir ett övermäktigt ok att bära om jag skall spruta ur mig skrivelser såhär i början av min skribentkarriär, däremot tänkte jag vara så fräck så jag kopierar några alster jag gjort på andra ställen. Jag hoppas ni får lite nöje av dessa i väntar på att något intressant har hänt mig i nutid...

 

Till Emma: Ber om ursäkt att jag har samma tema som dig, men de andra såg ju för höge helvete inte kloka ut.

/Harvner


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Jonas du är förlåten dina synder med samma tema! Av samma anledning som nämns ovan - de andra ser ju ut som nåt katten släpat in.



2010-01-03 @ 18:24:28
URL: http://vimlan.blogg.se/
Postat av: Sassian

Ja men se där, nu har du vräkt dig in i den "nya" mediala världen och skall tampas med blondinbellor och primadonnor.. Målgruppen är väl dock förhoppningsvis en annan för dina alster på nätet.

Ma höres

2010-01-03 @ 21:45:25
Postat av: Jenny Eriksson

Hej! Jag ser förväntansfullt fram emot att följa med i din blogg, det rycker redan i smilbanden det här kan bara bli bra! Kram

2010-01-04 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0